سایت سرگرمی سرخک

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بهترین راه های موثر برای افزایش سرعت گوشی 

به شما برترین روش هایي را معرفی میکنیم که میتواند در افزایش سرعت کارکرد گوشی هاي اندویدی موثر واقع گردد. به استثنای افرادی که هر شش ماه یک‌بار گوشی هوشمند خود را تعویض می‌کنند تا به نوعی پیشگام در این صنعت باشند، کاهش سرعت عملکرد تلفن ها موضوعی طبیعی هست. در این مطلب هدف تنها اندروید یا آیفون نیست،

 

بلکه کاربران هر دو پلتفرم در مورد کاهش سرعت گوشی خود شکایاتی را مطرح می‌کنند و می‌خواهند بدانند که چرا گوشی انها همانند روز اولش سریع نیست.در کاهش سرعت گوشی ها چندین علت بالقوه وجود دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی دلایل این امر و انچه برای مقابله با آن باید انجام دهید بپردازیم.

ادامه مطلب

هات‌اسپات وای‌ فای

اشتراک‌گذاری اینترنت گوشی از طریق وای‌ فای, یکی از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین راههای بهره گیری از آن روی رایانه هست. در این حالت, تلفن همراه شما یک شبکه‌ وای‌ فای ایجاد کرده و عملا شبیه به یک روتر, پلی میان شبکه‌ موبایلی و آن شبکه برقرار میکند تا داده‌ها از این مسیر منتقل شوند.

ادامه مطلب

 

در دنیای کنونی با افزایش روزافزون افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، یکی از عمده‌ترین نگرانی‌های عمومی، هک شدن وای فای است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بدون استفاده از اینترنت، حجم اینترنتتان تمام‌شده باشد و گمان کنید که شاید دلیل این اتفاق هک شدن وای فای و استفاده افراد غیرمجاز از اینترنتتان باشد؛ اما برای رفع این مشکل راه‌های زیادی وجود دارد. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید جلوی دسترسی افراد غیرمجاز به وای فای را بگیرید، استفاده از مک فیلتر در مودم روتر است.

با استفاده از تنظیمات مک فیلتر در مودم، تا حد زیادی جلو هک شدن وای فای خود را بگیرید.

ادامه مطلب