سایت سرگرمی سرخک

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

در اینبخش مجموعه زیبایی ا اشعار ویژه عید فطر را مرور میکنیم. عید فطر در راه اسـت و با ماه میهمانی خدا، ماه مبارک رمضان خداحافظی میکنیم. روز 1 شوال عید سعید فطر می باشد ودر این روز مسلمانان بعد از یک ماه روزه داری و پرستش جشن و سروری برپا می‌کنند، در ادامه این مطلب بهترین شعرهای سروده شده درمورد عید سعید فطر را آورده ایم. با مجله سرخک همراه باشید.

ادامه مطلب

در اینبخش، زیباترین داستان هاي کوتاه عاشقانه را جمع آوری کرده ایم. داستان هایي کـه بـه وجود آمدن شان اتفاقی نبوده بلکه احساسات نویسندگان دلیل خلق این نوشته ها هستند، بعضی از این داستان ها واقعی هستند و بعضی هم زاییده تخیلات نویسندگان هستند، در واقع انها با این شخصیت پردازی ها و داستان ها احساسات شان رابه تصویر می‌کشند. در ادامه با مـا همراه باشید.

ادامه مطلب

در اینبخش چند انشا درمورد روز دانش آموز مصادف با 13 آبان را جمع آوری کرده ایم. شـما میتوانید با توجه بـه انچه معلم هاي شـما درباره این روز از شـما خواسته اند، موضوع انشای مورد نظرتان را از بین موضوعات امروز کـه همگی حول محور 13 آبان نوشته شده اند انتخاب کنید. در روز 13 آبان سال 1357 حدود 60 نفر در محیط تحصیلی بـه دست سربازان رژیم پهلوی شهید شدند و تعداد زیادی هم مجروح شدند.

ادامه مطلب