سایت سرگرمی سرخک

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران انتقام شهادت سردارسلیمانی را می‌گیرد و این اتفاق ممکن است در سرزمینهای اشغالی رخ دهد.

ادامه مطلب

بغداد - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز جمعه در تشریح جزئیات شهادت سردار سلیمانی گفت: حدود ساعت یک بامداد امروز جمعه دو خودرو که در حال انتقال شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بودند هدف حملات موشکی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند.

ادامه مطلب

همسر سردار سلیمانی در سخنرانی خود نسبت به مرگ فرمانده سپاه قدس واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، همسر سردار قاسم سلیمانی به شهادت همسرش واکنش نشان داد و گفت: چگونه باور کنم رفتنت را؟ آنقدر در کوه‌ها و بیایان‌ها به دنبال شهادت گشتی تا آخر شهادت تو را در آغوش گرفت. 

 
ادامه مطلب

شیرین نوبهاری یکی از دختران ایران زمین است که به جای رشته های معمول ورزشی در میان بانوان رشته سنگین پرورش اندام را انتخاب کرد و ده سال زمان برد تا به آنچه خودش رضایت قلبی داشت رسید. او در رشته معماری فارغ التحصیل شد، اما معماری بر بدن خود را مسیر اصلی راه قرار داد و حالا امروز علاوه بر اینکه یکی از مطرح ترین بانوان ایران در رشته پرورش اندام است، به عنوان مربی در این زمینه نیز فعالیت دارد. به گفت و گویی با شیرین نوبهاری پرداختیم که در ادامه مجله اینترنتی سرخک همراه باشید.

ادامه مطلب

لخت شدن خانم دکتر برای درمان بیمارانش! روشهای درمانی روز به روز عجیب تر میشوند و جدیدا یک خانم دکتر برای درمان بیماران خود کاملا لخت و برهنه میشود.

به گزارش سایت سرخک این خانم دکتر زیبا که فوق العاده معروف شده سارا وایت نام دارد و از طریق ارتباط وب کم و البته بعد از پرداخت هزینه بصورت اینترنتی، جلو بیمارانش کاملا برهنه میشود تا آنان را درمان کند.

ادامه مطلب

 

مراسم «یکشنبه نخل» یا (عید شعانین) روز یکشنبه در کلیسای گریگور مقدس در تهران برگزار شد. «یکشنبه نخل» نماد ورود حضرت عیسی (ع) به اورشلیم است. عید شعانین هر سال یکشنبه قبل از عید پاک برگزار می شود و مسیحیان در کشورهای مختلف جهان، این روز را گرامی می دارند. با سایت سرگرمی سرخک همراه باشید.

ادامه مطلب